De nummer één irritatie op de werkvloer? Dat is een traag, instabiel netwerk. Niet heel gek, want het netwerk is de ruggengraat van je organisatie. Werkt je netwerk niet goed, dan keldert je productiviteit en stagneert alles. Om nog maar niet te spreken van de securityrisico’s die een onveilig netwerk oplevert. Maar hoe houd je je bedrijfsnetwerk up-to-date, snel en veilig? Goed nieuws: dat kunnen wij voor je doen! Met ons Netwerkbeheer ga je altijd zorgeloos aan de slag op kantoor.
De voordelen van netwerkbeheer van Yellow Spring
- Vlot werken met up-to-date apparatuur.
- Wij voeren alle nodige software-updates uit, dus minder kans op hacks.
- Één aanspreekpunt voor al je netwerkgerelateerde vragen.
- Proactieve monitoring van apparatuur en cyberincidenten.
Waarom je netwerk laten beheren door Yellow Spring?
Willen jij en je medewerkers vlot en veilig werken, dan is een veilig en stabiel netwerk noodzakelijk. Snel werkende en geüpdatete Wi-Fi, switches, routers en firewalls zijn nodig om je organisatie goed te laten functioneren.
Wanneer wij je netwerk beheren, wordt alle apparatuur opgenomen in onze monitoring, zodat dipjes in de prestatie van je netwerk meteen worden opgemerkt. We updaten periodiek je apparatuur en monitoren op cyberincidenten, zodat je minder risico loopt om het slachtoffer te worden van cybercriminaliteit. Daarbij verzorgen we alle netwerksupport op basis van een SLA. Zo kun jij je focussen op wat écht belangrijk is.
Dit krijg je met Yellow Spring Netwerkbeheer
- Monitoring van je netwerkapparatuur.
- Support op basis van een SLA. Incidenten, standaard changes en RFI’s zijn natuurlijk inbegrepen. Daar hoort je eigen klantportaal bij waarin je inzicht krijgt in de dienstverlening.
- Security by design: je securitylevel wordt gemonitord en gerapporteerd.
- Inzicht in alle device-informatie met een active CMDB.
- Tactisch overleg (één keer per kwartaal) en strategisch overleg (één keer per jaar).
- Gebruikerstevredenheidsonderzoek onder je medewerkers.
- Support is op werkdagen van 08.00 uur tot 17.30 uur.
- En natuurlijk komen wij af en toe langs op kantoor om persoonlijk contact te leggen met de werkvloer.
Hoe ziet het in beheer nemen van je netwerk eruit?
Wij leren jou en je organisatie graag kennen, zodat we je kunnen helpen met oplossingen op maat. Daarom gaan we eerst kennismaken en kijken of er een klik is. Is die er, dan starten we met het leren kennen van je werkomgeving. Dat doen we met een technische inventarisatie. We brengen bijvoorbeeld in kaart welke apparatuur en licenties in gebruik zijn, op welke software je apparatuur draait en of daar nog support voor is, en hoe veel gebruikers er zijn. En omdat wij geloven dat stilstand achteruitgang is, adviseren we je intussen gevraagd en ongevraagd over de staat van je netwerk.
Daarna krijg je ons voorstel, met daarin een helder verhaal over wat je van ons mag verwachten. Geen kleine lettertjes, geen jarenlange contracten, maar een transparante samenwerking.
Word je enthousiast van ons voorstel, dan gaan we aan de slag. We zetten al je apparatuur in onze monitoring, zodat we in de gaten kunnen houden hoe het ervoor staat. Daar merk je uiteraard niets van. Vanaf het moment dat we live zijn, heb je geen omkijken meer naar je netwerk. Wij updaten alles en komen periodiek langs om te evalueren. Bij vragen zijn we niet meer dan één telefoontje of e-mail van je verwijderd.
Duidelijkheid over kosten
Wij houden het graag simpel en duidelijk. Daarom is Netwerkbeheer van Yellow Spring een maandelijkse investering op basis van de netwerkcomponenten die je gebruikt. Vraag dus nu een offerte aan om een helder overzicht van de kosten te krijgen.